Julklappsböcker

Det är inte alltid jag och svärmor har samma åsikter om saker och ting men en sak har vi i alla fall gemensamt: kärleken till böcker. Därför tycker hon alltid att det är så tacksamt att ge mig böcker i julklapp och present, eftersom jag alltid uppskattar det. Årets julklapp var inget undantag. Tidigare i december fick jag uppdraget att skriva ner en 5-10 böcker som jag ville ha och maila listan till henne. Sagt och gjort, jag skrev ner sju pocketböcker av blandade genrer som jag aldrig fått mig för att köpa och mailade iväg till henne.

Döm av min förvåning när jag sedan öppnade paketet och hittade alla sju böckerna där. Tack svärmor!

Följande böcker återfanns i julklappen från svärmor:

– Den femte systern av Mårten Sandén (Svensk fantasy, spännande!)

– Nick & Norahs oändliga spellista av Rachel Cohn och David Levithan

– Janusstenen av Elly Griffiths

– Täningsspelaren av Luke Rhinehart

– Skumtimmen av Johan Theorin

– I det förflutna av Kate Morton

– Järnkonungen av Julie Kagawa

One thought on “Julklappsböcker

Kommentera

