Fandome Identification Card

Hos Sara har jag hittat världens nördigaste ID-kort: Fandome Identification Card. Ett test med 50 alternativt 20 frågor som berättar vem man skulle vara om man levde i olika fiktiva världar t ex Harry Potter, Twilight, Star Trek, Narnia osv. Så vad tycker jag om mitt resultat då…?

Det känns som att det är en del av de här fiktiva världarna som jag inte riktigt känner till, men jag får väl kommentera de resultat som jag har en åsikt om. Ravenclaw i Harry Potter känns ju väldigt bra och har väl mycket med läsintresset att göra får man tro. Och hoppsan, jag hamnade visst hos Katniss i distrikt 12 i Hungerspelen. Jag är nöjd med att få vara människa i Twilight och gillar skarpt att ha blivit hob i Sagan om Ringen (hmm.. hur kunde de veta att jag också är kort…). Erudite i Divergent (som jag inte läst än) betyder ju lärd, boklärd så det passar ju mig också. Jag är väldigt nöjd med att ha blivit Narnian i Narnia och även om jag inte läst Delirium än så vet jag såpass mycket att jag är glad att vara Uncured. Övriga fiktiva världar och eventuella resultat känner jag fortfarande till för dåligt för att kunna uttala mig. Kanske är det så att jag nu måste läsa in mig (alternativt se) på dem..?
Skynda er att göra testet ni också!
Kommentera

