Månadssummering mars 2012

Som vanligt går månaderna för fort och jag hinner liksom inte riktigt med när det byter. Det är ett under att jag lyckas minnas att köpa ett nytt busskort varje månad…

 

Antal lästa böcker: 4 st

På svenska: 2 st

På engelska: 2 st

Köpta: 4 st

Biblioteket: 0 st

Män: 0 st

Kvinnor: 0 st

Mars började fantastiskt bra och redan i mitten av månade hade jag läst fyra böcker så jag kände mig riktigt på G. Men så kom utvecklingssamtal och jobbintervjuer och annat emellan och läsningen stannade av big time. Sedan råkade jag vara okaraktäristisk och läsa fler böcker samtidigt, vilket innebar att ingen blev färdigläst istället. Och med utmaningen? Underkänt den här månaden (eller F om vi vill vara moderna). Bara köpta böcker och inga män…

Kommentera

