Bokbeställare

Jag är sådan att jag gärna handlar när jag har pengar men klarar mig utmärkt utan att handla när budgeten är lite snålare. När det gäller böcker så brukar jag göra en ganska stor och fet beställning, som jag betalar i förväg, just när jag har pengar och så kommer böckerna nerdykande i min bokhylla. Det fina med The Bookdepository är att man kan förboka böcker också, så när jag gjorde den beställning i veckan så innehåller den böcker som inte kommer ut förrän i typ juni eller så. Men då är de redan betalda och det är bara att glädjas när de dyker upp!

Kommentera

