I min brevlåda #2

I följande serie inlägg visar jag upp vilka böcker jag har köpt, fått, lånat på biblioteket eller av vänner och bekanta. Idén måste tillskrivas den amerikanska bokbloggaren The Story Siren. Dessa inlägg kommer att dyka upp sporadiskt men alltid på söndagar.

Nya kontakter av Sophie Kinsella
Denna bok förbokade jag för ganska längesedan – direkt när jag insåg att den skulle komma på svenska faktiskt – och äntligen damp den ner i min brevlåda! Sophie Kinsella är en av mina absoluta favoritförfattare och jag gillar framför allt hennes fristående böcker. Jag hoppas att vädergudarna är med mig framåt slutet av nästa vecka, när det äntligen är dags för sommarlov efter en minst sagt hektisk vår. Då ska jag bara sitta ute på verandan, läsa min Kinsella och njuta!

3 thoughts on “I min brevlåda #2

Kommentera

