Raindrops keep falling on my head…

Eller ja, on my roof i alla fall. Det är nämligen mycket blött här i de värmländska skogarna för tillfället, och meteorelogerna lovar bara mer ostadigt väder och regn men någon eventuell soltimme emellan skurarna.

Jag hade egentligen tänkt spara min nya Kinsella (ja, jag vet att det är mycket tjat om den!) till en riktigt fin sommardag då jag kunde avnjuta den med ett glas saft i en Baden-Baden i trädgården eller i en brassestol bredvid mammas och pappas pool.

Men… som sagt, då kan jag kanske få vänta länge, så jag får helt enkelt tänka om där. I avsaknad av solsken och semesterkänsla får Nya kontakter göra mig på gott humör istället!

One thought on “Raindrops keep falling on my head…

Kommentera

