Bokbloggsjerka 13-16 juli

Det känns underligt att det är lördag idag och jag sitter här med veckans jerka. Det ska ju vara fredag… Men det hanns helt enkelt inte med igår och då är det ju tur att Annika alltid ger oss ett par dagar att svara!

Veckans fråga: Recenserar du alla böcker du läser?

Kanske inte riktigt precis alla, men i stort sett. Det finns ju en anledning till att man har en bokblogg, eller jag i alla fall.. och det är ju att man vill komma ihåg vilka böcker man har läst, komma ihåg vad man tyckte och kanske även strukturera upp de tankar man fick under läsningen. För min del är det också så att jag inte direkt har några andra bokmalar of epic porportions i min omgivning, även om min mamma och systrar läser rätt mycket för gemene man, och då blir bloggen också ett sätt att dela sina läsupplevelser med människor som delar samma intresse. Okej, off topic. Men jo, jag recenserar i princip alla böcker jag läser.

3 thoughts on “Bokbloggsjerka 13-16 juli

  1. Så länge man inte känner sig tvingad att skriva om alla böcker man läser så blir det nog bra. Jag skriver alltid ett inlägg om varje bok jag läst själv, men inte för att jag är tvungen utan för att jag vill 🙂

Kommentera

