Day 05 – A book that makes you happy

Jag får anta att det inte räcker att svara att böcker i allmänhet gör mig glad? Inte? Misstänkte det.

Om jag vill läsa en bok för att bli glad så finns det egentligen bara en genre som gör det för mig, och det är den kanske mest utskällda av alla – chick lit. Ja, jag erkänner: Många chick lit-böcker gör mig glad. Det är liksom lite av deras uppgift på något vis. Men sedan att därifrån bara välja en..? Omöjligt.

One thought on “Day 05 – A book that makes you happy

  1. Babbeldrottningen och Babbeldrottningen i New York gillade jag verkligen när jag läste, så skönt att Meg skrev böcker för lite ”vuxnare” publik också 😀 Älskade hennes böcker när jag växte upp.

Kommentera

