Månadssummering november 2012

Herreminje, redan 1 december! Alltså, hallå, jag hänger inte med! November hade ju precis börjat ju!

1Antal lästa böcker: 4 st
På svenska: 3 st
På engelska: 1 st
På tyska: 0 st
Köpta: 1 st
Fådda: 2 st (rec.ex samt till bokcirkeln på biblioteket)
Lånade: 1 st
Kvinnor: 4 st
Män: 0 st

Dålig resultat igen alltså. Eller så är det kanske ungefär det här jag snittar på nu för tiden och allt över fyra är ett bra resultat? Summa summarum så började månaden sådär på bokfronten med I fyra par skor och Chain reaction, men slutade fantastiskt bra med Själlös och Jellicoe Road.

5 thoughts on “Månadssummering november 2012

  1. Ja, visst gick november bara upp i rök! Jag hinner inte heller med >_<
    Själlös har jag börjat snegla åt, den drar lite i mig 🙂 Kul att du gillade den

  2. Nu får du mig att börja längta till nyår… Jag gör inga månadssummeringar på min blogg, utan jag väntar alltid till december och sammanfattar hela året. Förra året var resultatet RIKTIGT PINSAMT när det kom till kön och nationalitet hos författarna – i princip bara amerikanska och brittiska män på listan, fy skäms. I år hoppas jag på ett bättre utfall 😉

Kommentera

