Fusk in the name of julstämning

Egentligen har jag ju fyra böcker kvar innan jag får köpa nya, enligt det köpstopp jag satte upp för mig själv någon gång i oktober (tror jag). Men så visade det sig att jag mitt bestånd av julrelaterade böcker var under all kritik. Jag hade nämligen inte en enda! Hur skulle jag nu komma i julstämning?

Så min fina snälla man gav mig tillåtelse att bryta köpstoppet för att införskaffa några julböcker, men bara julböcker! Det är mycket viktigt att poängtera. Så jag köpte två stycken som såg lovande ut: Dash and Lily’s Book of Dares av Rachel Cohn och David Levithan samt Let it snow: Three Holiday Romances av John Green, Maureen Johnson och Lauren Myracle.

Jag hoppas nu att de är värda att bryta köpstoppet för, men vad gör man inte in the name of julstämning?

jul

One thought on “Fusk in the name of julstämning

  1. Jag fick hem Dash & Lilys utmaningsbok som recex, hoppas på mycket julstämning från den. 🙂

    sv: Jag vill inte heller ha det i en annan stil, hatar att de ska hålla på och byta omslag. Tyvärr vill man ju ändå läsa böckerna.

Kommentera

