Månadssummering december 2012

Då var det bara några skälvande timmar kvar av årets sista dag. Det har varit ett mycket bra ”läsår” (och nu menar jag inte sådana man räknar i skolan), och jag har faktiskt läst hela 60 böcker, de flesta av dem riktigt bra. Jag är mycket nöjd.

1

Antal lästa böcker: 5 st
På svenska: 2 st
På engelska: 3 st
På tyska: 0 st
Köpta: 1 st
Fådda: 1 st
Lånade: 0 st
Kvinnor: 6 st
Män: 3 st

Visst är det spännande att jag får ihop nio författare på fem böcker? Jo, men vissa av böckerna är ju skrivna av mer än en person. Månadens bästa för min del blir Dash and Lily’s Book of Dares som förgyllde min december med lite julstämning. Den största besvikelsen blir nog Dubbelbokat, inte för att den egentligen var särskilt dålig men den var väldigt långt ifrån vad jag hade förväntat mig.

GOTT NYTT ÅR 2013, och hoppas vi ses på bloggarna även nästa år!

2 thoughts on “Månadssummering december 2012

Kommentera

