Bokrea

När jag var ung på livet, typ gick på gymnasiet, var bokrean nästan lite som en andra julafton. Full av förväntningar. Och för det mesta brukade den leverera också. Nu för tiden är jag dock inte alls lika pepp, men eftersom jag är ledig (Sportlov! Yiihoo!) ska jag och en gammal kollega in till Karlstad och luncha och kolla in årets utbud. Några vidare förväntningar har jag dock inte.

Ska ni iväg och fynda? Eller har ni kanske redan fyndat lite på nätet?

One thought on “Bokrea

  1. Jag vet att jag borde dra ner mina förhoppningar inför morgondagen men det är svårt. Jag tror att jag lurar mig själv och att det kommer leda till besvikelse… Ska försöka gå och lägga mig i någorlunda tid ikväll så jag orkar upp innan solen och leta böcker. Har dessutom en hel del förbeställningar som borde dyka upp. Kan bli en trevlig bokdag. Hoppas på det🙂

Kommentera

