Bokrea-fynd!

Eller ja, jag vet inte om jag några sådana där riktigt stora klipp, men jag fick ändå med mig ett par stycken böcker hem.

IMG_4085Stora boken som barn
Just detta kretsar mycket i våra liv kring för tillfället. Vårt första barn beräknas nämligen dyka upp någon gång i augusti, så det är dags att börja läsa på…

Revolt
Som vanligt är jag alltid ute efter böcker som maken kan tänkas uppskatta, men han är kräsen som få. Här har jag dock hittat en historisk roman med engelskklingande namn (för om namnen är för ”konstiga”, typ romerska eller mongoliska så blir han förvirrad) så jag håller tummarna för att detta går vägen.

Tecken & Symboler
Ett impulsköp, helt klart. Kan vara en flipp, kan vara en flopp. Tiden får utvisa.

Vad har ni fyndat?

2 thoughts on “Bokrea-fynd!

  1. Först vill jag grattulera till graviditeten! Vad roligt att det är en liten på väg. Sedan hoppas jag att ni blir nöjda med böckerna. Själv har jag faktiskt inte köpt något på rean. Inte än i alla fall.

  2. Nu har jag hittat till din blogg!! Hade fått för mig att du bloggade på engelska (?!!). Var lite osäker när vi sågs på platspartyt men får väl säga Grattis!! nu då!!🙂

    Hälsningar Emma (från Marias föräldragrupp och bokcirkeln)

Kommentera

