Lässvackan går vidare…

Som ni säkert märkt har jag ännu inte lyckats ta mig ur lässvackan ordentligt. Det är för att jag mår alldeles för illa för att läsa på den plats där jag normalt sett läser som allra mest: på tåget. Men det blir bättre och bättre så snart kanske jag är tillbaka på banan igen. Dessutom kom en reservation äntligen till mitt lokala bibliotek i fredags och eftersom jag gillade den första boken i serien har jag stora förhoppningar på denna…

chanslös

One thought on “Lässvackan går vidare…

Kommentera

