Bokbloggsjerka 9 – 12 augusti

Jag är lite sen med jerkan denna gången och som ni kanske har märkt så har det varit himla tyst och tomt här under veckan. Det beror på att min lilla bebis som var beräknad till mitten av månaden bestämde sig för att det var dags att komma ut redan dag nummer fem istället, så det har varit en ganska omtumlande vecka.

giftet-snyder_maria_v-22583481-282086838-frntl

Som tur är ställer Annika en lätt fråga denna vecka: Vad läser du just nu?

Just nu är det Giftet av Maria V. Snyder som ligger på mitt nattygsbord. Jag började läsa den på förmiddagen samma dag som bebisen bestämde sig för att nu var det dags att komma ut, och sedan har det blivit mycket sporadiskt läst. Den verkar dock lovande och jag har läst många positiva recensioner på den. Jag misstänker dock att det kommer att ta ett tag innan jag har läst ut den…

5 thoughts on “Bokbloggsjerka 9 – 12 augusti

  1. Alltid kul när man ser bra recensioner om boken man håller på med. Jag brukar inte bry mig om så mycket ifall en bok/spel/film har dåliga recensioner, men alltid kul när de är bra🙂

Kommentera

