Sammanfattning: januari

Usch vad tiden går! Jag hinner bara inte med. Framförallt hinner jag inte med att blogga, även om det blir lite läst (och lyssnat ändå). Hela tre böcker har jag hunnit läsa och en håller jag på att lyssna på. Dessutom har jag ju lyssnat på större delen av en, som jag dock gav upp, så det drar ju ner statistiken lite…

januari

 

Bäst var helt klart Eld. Kroppspanik var ju en helt annan typ av bok, men intressant och tankeväckande. Mörk ängel började bra men höll inte hela vägen.

Kommentera

