Fiktiviteters julkalender: 10-11 december

10 december: Filmtips. Ser du mycket film och kan du vänligen tipsa om någon favorit som skulle kunna få mig på andra tankar?
Also, tut mir leid, aber mit geht es genau so. Jag ser också väldigt få långfilmer nu för tiden, mest serier faktiskt. Jag kollar en del Doctor Who på lördagarna när maken ser på fotboll, och ett par gånger i veckan ser vi gemensamt Criminal minds. Men filmer är det dåligt med. Jag såg The Help tidigare under året och gillade den väldigt mycket, så det blir mitt tips. (Men den har du säkert redan sett…)

11 december: Barndom. Minns ni något av barndomens läsning?
Jag började läsa tidigt och har plöjt mången bok och tidning i mina dagar. Som många andra tjejer i min ålder blev det många Tvilling- och Kitty-böcker men också en massa ”ensamstående” böcker som jag inte kan komma ihåg nu.

One thought on “Fiktiviteters julkalender: 10-11 december

Kommentera

